سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانواده
قالب وبلاگ

حال کلیدهای سرقت حلال را به شما تقدیم می کنیم!!

چطور وارد قلب همسر شویم؟؟

سوالی که قبل از ورود همسر به قلب شوهر خود به خود، مطرح می شود.

همسر گرامی، خواهر عزیز و مسلمان ، روشهایی وجود دارد که با آنها می توانی چنان وارد قلب همسرت شوی که غیر از تو اصلاً به کسی نگاه هم نخواهد کرد این روشها عبارتند از:

1.     نرمی گفتار

2.     رازداری

3.     ذکر و عبادت خدا

4.     عطر زدن ولباس مناسب پوشیدن

5.     آماده کردن غذا

خواهر گرامی، اکنون هر کدام از این موارد را بیشتر توضیح می دهم:

 

1.نرمی گفتار

با لبخند به استقبالش برو و با لبخند بدرقه اش کن. حال و احوالش را بپرس اما در کارش دخالت نکن، با او سخنان زیبا و جذاب بگو و سخنان زشت و ناپسند را به یادش نیاور حرف خوب و نرم به او بگو و هرگاه دچار خطا شد، او را ملامت نکن بلکه حرفی بزن که از آن رضایت داشته باشد، وقتی درخواستت را برآورده نکرد با حرف ناپسند با او در نیفت که از تو نفرت پیدا می کند بین شما دعوا و دشمنی به وجود می آورد و گاهی این ناراحتی چندین ساعت و چندین روز ادامه خواهد داشت . در چیزی که مورد رضایت خداوند است از او اطاعت کن و چون آهن مقاومت مکن زیرا جزای این کار وعید و تهدید است، و مپندار که میانجی گری درچنین وقت حساسی، مفید است.

 و به فرموده ی رسول الله صلی الله علیه وسلم را به یاد آور که می فرماید : (إذا صلت المرأة خمسها, وصامت شهرها, وحفظت فرجها, وأطاعت زوجها، قیل لها: ادخلی الجنة من أی الأبواب شئت){هرزنی که نمازهای پنجگانه اش را بخواند، و ماه رمضانش را روزه بگیرد، عفت خود نگه دارد و از فرمان شوهر خویش اطاعت کند، به او گفته می شود: از هرکدام از در های بهشت که می خواهی وارد شو.} (صحیح الترغیب)

 

2. رازداری

برای شوهرت حافظ اسرار باش و چیزی را در خارج خانه افشا مکن، با نام خوب و لقب زیبا صدایش کن، و در هنگام دعوا و مشاجره از یادآوری اسرار خود رهایش کن، زیرا از راز گفتن به تو پشیمان خواهد گشت . فراموش نکن که اسرار و آبرویش را محفوظ نمایی ، و بر هیچ غریبه ای (بدون اذنش) در را باز مکن در زمان عمر بن الخطاب زنی که شوهرش از او دور افتاده بود (در شوق دیدار و فراق شوهر مجاهدش چنین شعر) می گفت :

مخافة ربی والحیاء یصدنی *** وإکرام بعلی أن تنال مراکبه

از ترس پروردگارم و به خاطر اینکه حیا مانع است

و به خاطر احترام همسر خویش که به جایگاهی که شایسته است برسد، دست به گناه (بی عفتی) آلوده نمی کنم.

هرگاه خواستی از خانه خارج شوی حتماً از او اجازه بگیر، در آن صورت زندگانیت پر آرامش می شود، نگاهبان مال و مسئول تربیت فرزندانش باش و فرموده ی خداوند تعالی را به یاد داشته باش که: {فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِلْغَیْبِ بِمَا حَفِظَ اللَّهُ}.{ زنان مسلمان، به امر خداوند ،فرمانبردار، و حافظ مال، ناموس و اموال شوهر هستند}

 

3. عبادت و ذکر

از عبادت الله غافل مشو و تلویزیون و دیگر وسایل را وسیله ی سرگرمی قرار نده، زیرا با این کار قلب او از سوی تو مرده به حساب می آید در حالی که تو کسی غیر از او نداری، هر گاه نمازش را فراموش کرد، به او یادآوری کن، خود نیز بر نمازهای پنجگانه ات پایبند باش ، همیشه بلند و آهسته مشغول ذکر الله باش و آنچه را شوهرت امروز از تو خواسته یا فردا می خواهد، فراموش مکن و بین خواسته های شوهر و عبادات خودت تعادل برقرار کن.

 

4. خوشبویی و لباس

با بهترین لباست جلوی همسر ظاهر شو، و به بهترین شیوه خود را معطر و آرایش نما زیرا مردان دوست دارند همسران خود را با قیافه ای زیبا، و خوش برخورد ببینند ؛ پس از رنگهای شاد برای او استفاده کن و هر روز سعی کن لباست را برایش عوض کنی، به تو سفارش می کنم که (تا می توانی) در داخل خانه برای شوهرت خودنمایی کن. مانند پروانه دورش بگرد وهمان رنگ هایی را که او دوست دارد انتخاب کرده، خود را آرایش کن و با نرمی با او سخن بگو که با این کار بیشتر به تو علاقمند و شیفته خواهد گشت.

 

5.آماده کردن غذا

بهترین غذا را برایش آماده ، سپس رختخواب را برایش نهاده ، و برای خواب آماده و کد بانوی خانه باش ، نگذار خادمه جایت را بگیرد. از او بپرس که چه دوست دارد و با نهایت عشق و احترام پیش او ظاهر شو، و اگر از غذا خوشش نیامده بود مگذار با عصبانیت بخوابد که در این صورت شاید تو را دشنام دهد، و امروز زندگیت هوایش ابری گردد ، پس تو بر آن صبر کن تا ثواب ابدی ببری. فرموده ی رسول خدا صلى الله علیه وسلم را یاد آر که (ألا أخبرکم بنسائکم من أهل الجنة: الودود الولود, التی إذا ظلمت قالت: هذه یدی فی یدک, لا أذوق غمضًا حتى ترضى) ( آیا نگویم که کدام زنان شما اهل بهشتند؟ زنان مهربان باروری که وقتی ظلمی می کنند(به شوهر خویش) می گویند: این هم دست من ، تا تو راضی نشوی چشم بر هم نخواهم نهاد ) (حسنه الألبانی : صحیح الجامع - الرقم: 2604)

همسر گرامی.... اگر به این سفارشها عمل کنی بدون شک در خوشبختی به سر خواهی برد و نتایجی بهتر(از آنچه گفتم) به دست خواهی آورد و بالهای خوشبختی و رضایت ، زندگیتان را خواهد پوشاند.

 

اینها هم کلید های سرقت حلال هستند!

از تمام همسران مهربان می خواهم که استفاده از این کلیدها را برای به سرقت بردن دل شوهران خود، تجربه کنند:

-         کلید سکوت و لبخند مهربانانه

-         کلید یادآوری

-         کلید اصلاح

-         کلید اعتماد

-         کلید کاشتن بزرگی و هیبت

-         کلید احترام

-         کلید افتخار و معذرتخواهی

-         کلید جذابیت

-         کلید خوب گوش دادن و اهمیت دادن

 

حال روش استفاده هر یک از این کلید ها را می گوییم:

*هنگامی که همسرت عصبی و ناراحت می شود ، تو از کلید سکوت و لبخند مهربانانه و سپس از چهره ای گشاده استفاده کن و این سوال تکان دهند را با زبانی که شهد شیرینی از آن می چکد بگو: عزیز دلم چی شده؟

*وقتی در عبادت کوتاهی می کند و تو از آن کوتاهی آگاه می شوی، از کلید تذکر و یادآوری غیر مستقیم استفاده کن از جمله اینکه بگو: برایم معلوم شده که ... اگر نصیحت وسفارش تو نبود نمی توانستم بر نماز شب پایبندی کنم، من منتظرت می مانم تا تو از مسجد برگردی و با هم نمازهای سنّت را بخوانیم. یادت هست که اوایل ازدواجمان کی کلاس قرآن داشتیم، به راستی وقتش عالی بود، البته همه ی وقتم که با تو هستم عالی است، وقتی توبلا فاصله بعد از شنیدن اذان برای نماز عجله می کنی، حس غیرت و مسئولیت را در من بیدار می کند. خداوند هردوی ما را در بهشت به هم برساند و به ما اخلاص و سبقت و پیشتازی در طاعت نصیب فرماید.

*اگر از او بی وفایی دیدی ، بدان که هیچ کلیدی به اندازه ی کلید اصلاح نفس که خداوند تو را به آن امر فرموده، وجود ندارد بیشتر به او محبت کن و مروری دوباره بر رفتارهایت داشته باش، آرایش کن، و صدایی را که در اثر عصبانیّت از بچه ها خشن شده بود، دوباره لطیف و نرم کن و سپس موهای زیبایت را که به یک شکل اسیر نگه داشته بودی، از هم باز کن.

*وقتی مشکلی در کار، برایش پیش می آید کلید اعتمادسازی را با شجاعت و صراحت امتحان کن و به او بگو: اگر تو در جهت رضایت الله کار کنی، گشایش نزدیک است، با دعا هم سختی ها دور می شوند.

*امّا در مورد شما دونفر و فرزندانتان؛ کلید کاشتن هیبت و بزرگی را فراموش نکن ، به همسرت بگو که او محور زندگی مشترک شماست، وقتی کار هرچند کوچک هم انجام می دهد،بسیار از او تشکر کن و با شادی حقیقی(نه ساختگی) به فرزندانت بگو: ببینید بابا (خدا حفظش کند) چه چیزهایی برایمان خریده؟! مبادا اجازه بدهی هیچ کدام از فرزندانت با کلمه ی تو پدرشان را مخاطب قرار دهند؟ البته به خاطر این آنها را مجازات نکن و به آنان هشدار بده که نباید یک بار دیگر با بی ادبی با پدرشان صحبت کنند. مواظب باش که بر روی سفره غذا، هرگز اجازه ندهی هیچ کس قبل از او لقمه ای در دهان نگذارد و هنگامی که برای استراحت و خواب تنها می شود، سعی کن خانه ات را به مرکز آرامش و سکون تبدیل نمایی ، به بچه ها اتاق کوچکی اختصاص بده که به دور از صداهای بلند و تحرکات آزار دهنده باشد.

*در برخورد با خانواده پدری خود و شوهرت از کلید احترام بهره بگیر، وقتی که تو و همسرت هم تنها هستید از کلید زنانگی و جذابیت همسرانه استفاده کن.

 

منبع:مفکرة الإسلام


[ جمعه 90/7/8 ] [ 5:41 عصر ] [ عسلی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب